Molinari و Anthony Green آنقدر به غذای سریع ولی تازه، نه مثل فست فودهای امروز، علاقمند بودند که وقتی از دانشکده فنی دانشگاه روچستر فارغ التحصیل شدند، اقدام به تاسیس رستوران Fajita Grill کردند. هدف آنها ارائه غذای تازه و سریع با طعم جنوبی به مشتریان بود.

آنها استفاده از بازاریابی اینترنتی را در صدر فعالیت های تبلیغاتی خود قرار دادند و اولین کاری که انجام دادند، طراحی یک خبرنامه الکترونیکی (Newsletter) بود. در ابتدای کار، لیست آنها کمتر از 400 عضو داشت. پشتکار و اعتماد آنها به موثر بودن بازاریابی اینترنتی باعث شد تا پس از 3 سال، بیش از 3200 نفر عضو لیست خبری آنها باشند.

مدیر بازاریابی شرکت، نتیجه خیلی بهتری از بازاریابی اینترنتی نسبت به روشهای چاپی تبلیغات گرفته بود. او معتقد بود با هزینه بسیار کمتری می توان به طیف بسیار وسیعتری از مخاطبان، اطلاع رسانی کرد. در عین حال، آماری که از روش های بازاریابی اینترنتی می توان استخراج کرد، به مدیر بازاریابی شرکت کمک می کند تا نقاط ضعف و قوت تبلیغات خود را پیدا کرده و اقدام به اصلاح آنها کند. او می گوید، استخراج آمار عملکرد هر هجمه تبلیغاتی (Advertising Campaign) فقط در بازاریابی اینترنتی قابل حصول است و در بازاریابی و تبلیغات چاپی، این آمار غیر قابل وصول و یا بسیار بی دقت هستند.

يکی از کارهای جالبی که آنها برای رستوران خود کرده بودند، طراحی کوپن های تخفیف بود. آنها اقدام به ارسال کوپن ها از طریق ارسال خبرنامه کردند. برای آنها غیر قابل باور بود که تعداد زیادی مشتری، کوپن های تخفیف را پرینت کرده و برای استفده از تخفیف، با خود به رستوران می آوردند. حالا مردم برای دریافت کوپن های تخفیف، جهت عضویت در خبرنامه ما، سر و دست می شکستند.

آنها معتقد بودند این کوپن های تخفیف که توسط خبرنامه الکترونیکی آنها برای اعضاء آنها ارسال می شوند، بسیار جذاب تر از کوپن های معمول هستند که در مجلات و روزنامه ها چاپ می شوند. تازه، مشتری هائی که کوپن تخفیف را دریافت می کنند، می توانند به راحتی آن را برای دوستان خود نیز ارسال کنند و به این ترتیب، تعداد کسانی که کوپن های رستوران ما را دریافت می کردند، روز به روز بیشتر می شود.

آنها راز موفقیت خود را در بهره برداری از امکانات گسترده اینترنت در تقویت تجارت خود می دانند.