مادرانی که در اینترنت مشغول تجارت و کسب و کار هستند، تعدادشان کم نیست. وب سایت ها و پایگاه های اطلاع رسانی و شبکه های متعددی در اینترنت وجود دارند که به طور اختصاصی به موضوعات مربوط به مادرانی می پردازند که علاوه بر وظایف مادری خود، کار و فعالیت اجتماعی نیز دارند و حتی بسیاری از آنها، از اینترنت برای فعالیت های تجاری خود استفاده می کنند.

داستان های موفقیت زیادی وجود دارند که هر کدام مانند یک کلاس درس، به مادران ما می آموزند که چگونه می توانند از اینترنت در جهت انجام بهتر وظایف کاری و تجاری خود بهره مند شوند و در عین حال، کم و کاستی در وظایف مادری و همسری آنها ایجاد نشود.

Barret Swatek ستاره مجموعه سریال های کمدی “My Two Fans” است. موضوع این مجموعه، يک دختر مجرد نا امید است که به کمک دو نفر از دوستان خود، قلب شکست خورده خود را ترمیم و به زندگی اجتماعی عادی خود باز می گردد.

او تمام بودجه خود را صرف تولید این مجموعه کرده و هیچ پولی برای تبلیغ این مجموعه ندارد. یکی از دوستان این دختر به او پیشنهاد می کند تا با شخصیت اصلی خود (Kate Maxwell) در شبکه اجتماعی تویتر (Twitter) اقدام به اطلاع رسانی در مورد این مجموعه و جلب سرمایه گذار کند.

او برای ارتباط با مخاطبان خود، شروع به ارتباط با سایر افراد سرشناس در زمینه های دوست یابی، خانم های کارمند، گروه های بحث خانم ها و دختران و کلوپ های تفریحی مخصوص خانم ها، در تویتر کرد.

در کمتر از شش هفته، او توانست بیش از 500 نفر از افراد سرشناس مرتبط به موضوع سریال های خود را در لیست تویتر خود جذب کند و با آنها مرتبط شود و همچنین شرکت های تولید فیلم مانند سونی نیز در تویتر، مطالب او را دنبال می کردند. این ارتباط ها کم کم باعث شد تا سرمایه گذارانی پیدا شوند که حاضر به سرمایه گذاری در این سریال ها باشند.

به این ترتیب، Kate Maxwell توانست از طریق اینترنت و شبکه اجتماعی تویتر، فقط با ارائه مطالب مرتبط به موضوع سریال های خود و فقط با ارائه حس واقعی و فردی خود به عنوان يک دختر و جلب علاقمندان به سرمایه گذاری در این موضوع، مشکل مالی مجموعه تجاری خود را برطرف کند.اینترنت به او کمک کرد تا بتواند با طیف گسترده ای از مخاطبان خود، مرتبط شود. در واقع قدرت اینترنت آنقدر زیاد است که همه افراد در هر سطحی و با هر تخصصی می توانند از این قدرت، در جهت رونق کسب و کار خود، بهره مند شوند. در این میان، خانم ها و مادران، در صدر لیست افراد موفق در بهره برداری از قدرت اینترنت هستند.